Plugg

Hejjsan, som ni redan vet så är zhiwar på klassresa så jag får försöka blogga lika bra som han. Iaf idag har det varit en helt okej skoldag och efter skolan var jag såklart ute med mina ladies. Hemma så han jag vara inne på datan en stund men inte så mycket för när mamma kom hem så åkte vi dirket till skräholmen. Och där hittade jag en snygg tröjja som jag lägger upp imorrn för det kmr nämligen bli dagens outfit. När jag kom hem så hoppade jag in i duchen och nu sitter jag här igen. Snart ska jag plugga lite engelska som jag har till imorrn och sen kolla i H&Ms katalog, och sen sova. Det var min dag Puss och Kram ! /S
P.S tyvärr kan jag inte lägga upp bilder för mobil cpar sig, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0