Jobbigt!

Hej bloggen!
Nu har jag nog ett antal minuter på mig att skriva ett inlägg.
Ja sitter just nu och gör min tyska läxa och tränar inför SO provet imorgon. Asså herregud säger jag bara.
De verkar inte ha någon koll, vi har så sjukt mycket att ja ibland bara vill ****asdasd*äösadsä

Hur som helst så gör jag min tyska just NU. Die Hochhäuser hmm Högskola ASSÅ GUD FÅR INTE DET I HUVUDET. Känner mig som Britney Spears. Är man i toppen måste man kämpa hårdare för att inte ramla ner, thank god att ja inte ramlat. Tänker ALDRIG göra det heller!

Hur som helst nu ska jag bara klaga på folk som sminkar sig!
Inget fel, har vänner, släktingar, familj och de sminkar sig! (tjejer och vissa killar...)
Själv har jag absolut inte emot någon utav dessa artister, tycker vissa av de är bäst! Men våga visa eran
andra sida, den utan smink.. /Z

Vill bara ge exempel på hur det kan se ut!

Katy Perry



Bill Kaulitz


Tyra Banks


Britney Spears


Miley Cyrus


Kommentarer
Postat av: simone

SV: alltså, Bill.. ser fruktansvärd ut med smink i mina ögon :) Men så länge man vågar visa sig utan smink så.. ja, då är det är okej vilket för mig :)

2009-09-15 @ 23:20:54
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Ellerhur! håller med dig ;)



Den är från Reebok :)

2009-09-16 @ 10:17:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0