Hellu!!

Tjena bloggen. Har inte bloggat på några dagar vilket ni får ursäkta mig för. Har haft mycket att göra bara men det blir ändring på det. Idag efter skolan så blev det lite bråk som jag är irriterad över men det går över. Lite senare så åkte jag och pappa till hornstull där jag klippte mig. Det blev väldigt fint och jag är väldigt nöjd. Så thank you god :P. Efter det blev det mat på donken MMM. Annars har jag fixat saker till skolan och lyssnat på musik ofc . Imorrn blir det nog shopping med mamma efter skolan :D. Hoppas jag hittar nått fint. Men godnatt från mig måste sova nu kmr inte orka gå upp imorrn annars Puss och Kram ! /S




En liten flummig bild på från sommras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0