Good day..

Hejj! Ligger och vilar på min säng efter en rolig dag. Den började med att jag zhiwar och hans bror gick till skärholmen och fikade och så köpte jag en present till min pappa för han fyller år idag så Grattis Pappi <3.
Efter skärholmen gick vi hem och då var det nånslags knutkalas vid våran gård. SÅ vi var ute och åt mat där som våran familj hade hämtat. Alla grannar var där och grillade och hade trevligt. När jag och zhiwar tröttna så gick vi ner en sväng till sätrabadet och fotta lite. Efter en lång dag så var vi hemma hos mig och sen gick zhiwar hem till sig. Det var allt det roliga för idag bye ! /S


Fikat som jag och zhiwar åt


cool rulltrappa :P


 Fin bild made by me :D


 


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack :D

2009-09-13 @ 00:07:08
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0