Byebye!

Byebye!
Nu har jag packat och ska iväg till Skarpnäck på lite semester med klassen!
Tar såklart med mig kameran =) så ni kan bara längta och vänta tills ja kommer tbx!
Så länge ska Sofia ta hand om  bloggen :) eller de gör hon alltid med men lite extra eftersom ja inte är här :P
Så hoppas ni har det bra med henne :) lycka till Sofia!

Åker strax, postar lite bilder!


Såhär ska ja se ut idag! (togs igår)


Sovsäcken över huvudet haha!




Vi ses bloggen ta hand om er!
Kommer hem på fredag! /Z


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Exakt! Mer kurvor i modellvärlden så jag kan känna igen mig, så fler tjejer kan känna igen sig, och känna att kläder komma passa på dem också och inte bara på skelett!

2009-09-17 @ 10:28:47
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0